Hi there! You are currently browsing as a guest. Why not create an account? Then you get less ads, can thank creators, post feedback, keep a list of your favourites, and more!
Field Researcher
Original Poster
#1 Old 9th Feb 2009 at 8:54 AM Last edited by Eloissa : 9th Feb 2009 at 6:36 PM.
Sims 3, vertaling van Parsimonious (deel 7)
Parsimonious presents The Sims 3 Review by our resident artist, Kate, who attended the Sims 3 Creator's Camp hosted by Maxis January 2009.

Thank you, Kate, for this extended Review, You are the only one, who is so open about your opinion at this Camp.


Thanks again

Eloissa

-------------------------------------------------------------------


This Post is a translation from English into the Dutch language.
You can read this review at Parsimonious



======================================================

Eind conclusie

- Zou ik dit spel adviseren?

- Je vragen beantwoord

======================================================

Zou ik dit spel adviseren?

Dat is een vraag die mij door andere designers, bezoekers, vrienden, familie en zelfs door Maxis is gesteld. Natuurlijk zou ik dit spel adviseren: Sinds dag 1 sinds Sims1 uitkwam heb ik er mee gespeeld tot 2003, gevolgd door 6 jaren creaties maken, zijn de Sims een deel van mijn leven geworden dat het niet gerechtvaardigd zou zijn om het spel niet te kopen!

Ik kan met m'n hand op mijn hart verzekeren, Sims3 is een speciaal spel, zelfs in vergelijking met de vorige versies. Het zeker is de moeite waard, en wat wil je ook, voor maar £35 zoveel uren plezier te hebben? Het is een volledig spel, het zit propvol met spullen, en als je het vergelijkt met de Sims2 met al zijn uitbreidingspakketten, kan Sims3 daar goed aan tippen. Het voelt niet aan alsof je een stap terug moet zetten.

Als een designer echter moet ik toegeven dat ik me een beetje in de steek gelaten voel, in elk gebied van het kunnen toevoegen van CC en in het bijzonder vooral de kledingsectie. Om met de optie Creëer-een-Stijl te werken bracht mij geen voldoening. Na een week doorgebracht te hebben op het evenement en het maken van Sims3 CC, had ik het gevoel niks bereikt te hebben omdat het er vreemd interessant uitzag of niks persoonlijks aan te vinden viel. Sims3 geeft je als speler weliswaar de keuze om je eigen patronen en kleuren toe te voegen, het geeft mij niet voldoende voldoening creaties te maken, wat het met Sims2 wel is geweest. Het zal ongetwijfeld niet voor alle designers gelden, maar ik veronderstel dat velen hetzelfde zullen ervaren, waaronder de spelers die in het verleden veel plezier hebben gehad van diverse creaties, die wij hebben gemaakt, en die dit waarschijnlijk gaan missen in het nieuwe spel. Na zo veel tijd en emotionele energie (en dan wil ik geld niet eens vernoemen!) geïnvesteerd te hebben in het creëren van voorwerpen, huizen, kleding en Sims, is het zeer moeilijk het spel als geheel wegens dit aspect eenvoudig om te omhelzen.

Samenvattend zou ik zeggen dat iedereen wie een fan is van de Serie Sims bijna absoluut van dit spel zal houden. Gefrustreerde bijna-ontwerpers die weinig of geen geduld met leerprogramma's hebben, zullen gebonden zijn om met het hulpmiddel Creëer-een-Stijl een kick te krijgen, Huizenbouwers krijgen genoeg spul om hun tanden in te zetten en zonder enige twijfel zullen vele spelers eerder hun eigen kleuren kiezen, dan te wachten totdat de programmeurs en designers eindelijk een manier hebben gevonden om die felbegeerde CC toe te kunnen passen. Voor de echte die-hards onder de designers en spelers die het vertikken om zonder zelf in te kunnen voegen CC te spelen, maar vroeg of laat, moet je dit spel werkelijk hebben!


Je vragen beantwoord

Het volgende is een selectie van enkele vragen die door bezoekers worden gesteld. Iedereen die vragen had omtrent het spel heeft het antwoord kunnen vinden in dit verslag, hoewel ik toch een paar apart neem waar ik nog niet over heb geschreven.

V: Moeten de Sims nog rekeningen betalen? En is er een robot-mens?
A: Ja en ja. Maxis heeft nog iets groots toegevoegd om de rekeningen te betalen - Wanneer er een rekening is, dan krijg je een pop-up venster die je dat laat weten, samen met een optie waar je op kunt klikken om te betalen. Je hoeft je Sim niet meer naar de brievenbus te sturen , Alhoewel... je zult ze toch willen sturen, aangezien zij dingen krijgen die afgeleverd worden!

V: Kunnen wij openbare kavels wijzigen?
A: Ja en nee. Volgens Maxis kunnen wij onze eigen bruikbare openbare kavels maken, maar het al bestaande zijn voor het grootste deel onder anderen een restaurant, boekhandel, kruidenierswinkel, bioscoop en zijn meer in de aard van reuze lege vakjes en die kunnen helemaal niet worden gewijzigd.

V: Zijn er nieuwe interacties?
A: Ja, is er ton aan nieuwe interactie tusses Sims, elke persoonlijkheidstrek heeft zijn eigen unieke interactie.

V: hebben de Sims motoren?
A: Jammer genoeg niet, maar zij hebben wel fietsen, wat een grote verbetering is dan geen enkele fiets! Misschien op één dag zullen wij motoren krijgen!

V: Kunnen Tieners woohoo en zwanger worden?
A: Ik zal eerlijk zijn, ik heb dat aan niemand van Maxis gevraagd, omdat ik het antwoord wel weet, wat nee is. Het is een tiener gericht spel en EA zou niet de publiciteits nachtmerrie willen die zou gebeuren, indien er door dit spel tienerzwangerschappen ontstaan!

V: Zal er een MAC-versie zijn?
A: Ja, hoewel voorspelbaar is dat het na de PC variant uitgebracht gaat worden, net als met de PC versie is de datum onbekend.

V: Kunnen zieke Sims naar het ziekenhuis gaan?
A: Onduidelijk - ik kreeg geen antwoord op deze vraag, maar ik weet wel dat zwangere Sims hun baby in het ziekenhuis kunnen krijgen, ze zullen dit eerder dan doen dan thuis bevallen. (de voordelen of de nadelen aan deze optie zijn ook onbekend!).

V: Zal Sims3 compatibel zijn met een 64 bits Systeem ?
A: Waarschijnlijk, maar ik ben bang dat ik geen definitief antwoord heb. Misschien, maar Maxis weet dat zelf ook nog niet!

V: Zullen wij onze Sims 2 behang & vloeren in Sims 3 kunnen importeren?A: Waarschijnlijk niet - het is mogelijk dat de CC ingevoerd kunnen worden zodra er een manier is gevonden hoe dat zou moeten. Momenteel is de verwezenlijking van behang en vloeren van een hele andere aard. Er is een nieuwe basis die 1x1 één enkel tegel breed is. Hier zou een nieuw formaat UVmap gemaakt moeten worden die voldoende capiciteit zou moeten hebben. Het moet gezegd worden dat als dat zou gebeuren dat als men behang toevoegt, dit zou worden toegevoegd in de map met de andere texturen van Maxis zelf. Dit potentiële probleem hebben wij onder de aandacht gebracht bij de ontwikkelaars, omdat het dan verkeerd zou kunnen worden toegepast op meubelen en kleding. Tevens werd er melding van gemaakt dat deze nieuw ingevoerde texturen een ander type bestand zou moeten worden om dit te voorkomen. Maar of dit ook gebeurd.. dat is weer een ander verhaal ..!

======================================================

Als het spel is uitgebracht kunnen er dingen anders zijn dan beschreven

======================================================

Quote:
~~Simmies...... All around the world~~
Do you like more to see??:)Look here!
Please do not upload any of my stuff to other websites without my permission. Thank you!

 
Back to top